סי בנד – חובה בכל נסיעה!

23.4.2017 0

לא נותנים לבחילות להרוס לנו את החופשה!
יוצאים לטיול רחוק או קרוב, ואפילו להפלגה או טיסה בלי לחשוש מבחילות ובלי צורך הצטייד בכל ארון התרופות

לקראת עונת הנסיעות והטיולים מצאנו עבורכם את הפתרון הטבעי להקלה על בחילות מכל הסוגים ומציעה – צמידי סי בנד המסייעים להקלה על תופעת הבחילות, ומתאימים לשימוש בקרב ילדים ומבוגרים. צמידי סי בנד (SEA-BAND)  המסייעים להקלה טבעית במקרים של בחילות בנסיעה (ברכב, בהפלגה או בטיסה) ובבחילות מכל הסוגים.

צמידי סי בנד – מבוססים על תורת האקופרסורה – טכניקה הנמצאת בשימוש הרפואה הסינית כבר למעל מ- 4,000 שנים ומשמשת בין השאר גם כבסיס לדיקור הסיני. הצמידים פועלים באמצעות יצירת לחץ מתמשך של כפתור פלסטיק על נקודה המכונהP6  הנקראת גם נקודת ניי-קואן (Nei-Kuan) הידועה כמסייעת להקלה במקרים של בחילות. הנקודה ממוקמת בין שני גידים הנמצאים מעט לפני קפל שורש כף היד. הצמידים מתאימים לשימוש בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, הם עשויים אקריליק, נילון ולייקרה, והם אף אינם מכילים לטקס. הצמידים ניתנים לשימוש חוזר ואף ניתנים לכביסה.

צמידי סי בנד מורשים על ידי רשויות הבריאות בארץ ובעולם כאביזר מכשור רפואי (אמ"ר) ונחקרו בעשרות מחקרים קליניים לבדיקת יעילותם בהקלה בבחילות מסוגים שונים (בחילות בנסיעה, בחילות בוקר בהריון, בחילות כתוצאה מטיפולים תרופתיים ואחרי ניתוחים). צמידי סי-בנד אינם תרופה, השימוש בהם ללא תופעות לוואי וללא תאריך תפוגה.

בחילות בנסיעה הן בעיה רפואית נפוצה ביותר. הן יכולות להתרחש בכל כלי-תחבורה, אך שיעורן גבוה ביותר בנסיעה בים. שיעור הסובלים מבחילות בנסיעה מוערך בכ-90% מהנוסעים – שטרם התנסו בשיט בים – אשר ישוטו בכלי שיט! במכונית מוערך שיעור הסובלים מבחילה בכ-57% בילדים עד גיל 12 ובכ-11% במבוגרים.

בשני מחקרים שבוצעו בארצות הברית נמצא כי שימוש בצמידי אקופרסורה מסייע להקלה בבחילות בנסיעה. במחקרים נמדדה הערכה עצמית של תחושת הבחילה על ידי המשתתפים בניסוי, כמו גם מדדים חשמליים-פיסיולוגיים של מערכת העיכול (EGG- electrogastrogram). הניסוי נערך כאשר הנבדקים יושבים במתקן אופטו-קינטי מיוחד המדמה נסיעה בתנאים מבוקרים. קבוצת הניסוי ענדה צמידי אקופרסורה על נקודת ניי-קואן (P6) וקבוצות הביקורת  היתה ללא צמידים או עם צמידי דמה.  בניסוי אחר שנערך באיטליה נמצאו הצמידים יעילים בהפחתת מחלת נסיעה גם בילדים אשר סבלו מבחילות בנסיעה בדרגה קשה.

את צמידי סי-בנד להקלה על בחילות, ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, קופות החולים מכבי ומאוחדת, ובתי המרקחת הפרטיים ובתי הטבע. מחירה של אריזה המכילה 2 צמידים – 71  שקלים.

צור קשר

    תפריט נגישות